Categorie joc:
joc de carti, de familie
Dependenta lingvistica:
Independent lingvistic
Limba regulament:
Engleza
Potrivit pentru:
copii si adulti
Mai detaliat, fiecare jucător din Moorea începe cu o mână de șase cărți de marfă, cu trei astfel de cărți plasate cu fața în sus și restul așezate ca o punte cu fața în jos. Așezați cele patru tipuri de instrumente, apoi așezați zece cărți de produs într-un afișaj cu fața în sus; produsele sunt separate în două tipuri, cele mai ușor de achiziționat intrând mai întâi în joc. La o tură, trebuie să trageți o carte de marfă cu fața în jos de pe pachet, apoi să faceți o acțiune sau să treceți, apoi să aruncați până la limita de mână, care începe de la șase cărți. Când întreprindeți o acțiune, puteți:
Aruncați două cărți de marfă în mână pentru a lua una dintre cărțile de marfă cu fața în sus.
Aruncați cărțile de mână pentru o carte de produs de pe afișaj, adăugând acea carte în mână (dacă este o colibă, canoe sau gresie) sau așezați-o în fața dvs.
Aruncați un set de cărți de marfă pentru a achiziționa o carte de instrument, pe care o așezați în fața voastră; instrumentele îți măresc limita de mână, folosește pești ca jokeri, tragi două cărți la începutul rândului tău și tragi de pe cărțile cu fața în sus, în locul pachetului.
Aruncați una sau mai multe cărți de marfă sau produs într-un magazin adecvat amplasat în fața dvs.
Dacă pachetul de mărfuri se termină, amestecați aruncările pentru a crea un pachet nou. Când nu mai puteți umple afișajul produsului pentru a avea zece cărți disponibile, fiecare jucător ia o ultimă tură, apoi jocul se termină. Jucătorii contează apoi punctele de pe cărțile lor de produse, de pe cărțile cu instrumente și de mărfurile și produsele depuse în magazine și câștigă cine are cel mai mare scor.