Cum pot returna un produs/ o comanda?
Pe magazinuldesah.ro returul este GRATUIT. Ai la dispozitie 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Iata ce trebuie sa faci:
1) trimite-ne o instiintare pentru retur pe emailul office[at]magazinuldesah.ro sau folosind acest FORMULAR.
2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, etichete etc.
3) magazinuldesah.ro va trimite curierul la adresa indicată de tine si va prelua coletul de retur.
Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi la telefon 0771/073589
Informatiile necesare care trebuie furnizate magazinuldesah.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
· data expedierii coletului;
· numarul Comenzii;
· suma de returnat;
· adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
· datele contului bancar
Pentru usurință, puteti folosi acest FORMULAR, pe care il gasiti si in contul dv. de client.
La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, magazinuldesah.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de Magazinuldesah.ro.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia eventualelor defecte deja semnalate de Client in corespondenta cu magazinuldesah.ro).
Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
In conformitate cu legea in vigoare, Magazinuldesah.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, cum ar fi video DVD, programe de sah
Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
- au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
- au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- au urme de uzura sau folosire excesiva;
- zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
- nu au toate accesorile primite in pachet;
- s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
- produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
Retur DOA (Dead on arrival)
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care magazinuldesah.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Dispozitii legale – OUG 34/2014
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul persoană fizică are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Magazinuldesah.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre magazinuldesah.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
Magazinuldesah.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut
CLICK AICI PENTRU FORMULARUL DE RETUR